Το σχολικό έτος 2023-24 το ΣΤ1 τμήμα του σχολείου μας, στα πλαίσια του μαθήματος Εργαστήρια Δεξιοτήτων, θα ασχοληθεί με 4 θεματικές. Οι δραστηριότητες θα ενταχθούν στο συνεργατικό έργο eTwinning με τίτλο WE LEARN TOGETHER, WE GROW TOGETHER
14/9/2023
Οι μαθητές ενημερώθηκαν σύντομα για το πρόγραμμα των εργαστηρίων δεξιοτήτων και κατόπιν τους δόθηκε ερωτηματολόγιο, ο Τροχός της Προσωπικής Ταυτότητας, μία άσκηση που τους παρακίνησε να ανακαλύψουν και να σκεφτούν την ταυτότητά τους. Στη συνέχεια, ανά δύο, συζήτησαν τις απαντήσεις τους μαθαίνοντας ο ένας για το προφίλ του άλλου και στο τέλος ανέλαβαν να παρουσιάσουν το συμμαθητή τους στην ολομέλεια.
21/9/2023
Οι μαθητές χωρίστηκαν σε ομάδες, έδωσαν όνομα στην ομάδα τους και μοίρασαν μεταξύ τους τούς ρόλους του εκπροσώπου της ομάδας, του γραμματέα, του βοηθού και του βοηθού γραμματέα.
Κατόπιν, οι μαθητές στις ομάδες τους, συζήτησαν και αποφάσισαν τους κανόνες που θα περιλαμβάνει το συμβόλαιο των ομάδων προκειμένου να δουλεύουν αρμονικά και να πετυχαίνουν τον εκάστοτε στόχο.
28/9/2023
Η
σημερινή συνάντηση με τίτλο "Το ποντίκι, το τέρας κι εγώ" είχε μεγάλο ενδιαφέρον και τα μέλη της ομάδας
ευχαριστήθηκαν το παιχνίδι που συμμετείχαν. Στόχος μας ήταν ο προσδιορισμός της διαφοράς μεταξύ της
παθητικής, επιθετικής και αποφασιστικής συμπεριφοράς και την υιοθέτηση
της αποφασιστικής συμπεριφοράς μέσα από ένα παιχνίδι ρόλων.
Αφού συζητήσαμε τα χαρακτηριστικά της κάθε συμπεριφοράς σε σχέση με τη στάση του σώματος, τον τόνο της φωνής και την οπτική επαφή και τα παρομοιάσαμε με το ποντικάκι και το τέρας, τα παιδιά συμμετείχαν στο εξής παιχνίδι ρόλων: σκέφτηκαν πως θα αντιδρούσε ο αποφασιστικός άνθρωπος σε μια σειρά περιπτώσεων και προσπάθησαν να υιοθετήσουν μια θετική συμπεριφορά τόσο για τους άλλους όσο και για τον ίδιο τους τον εαυτό.
5 & 12 /10/2023
"Η ιστορία του Μιχάλη"
Το σημερινό εκπαιδευτικό υλικό που μελετήσαμε χωρισμένοι σε ομάδες με τίτλο «Η ιστορία του Μιχάλη» στοχεύει στην πρόληψη της επιθετικότητας στο σχολικό περιβάλλον και στη διαχείριση του θυμού και των συγκρούσεων. Ο Μιχάλης είναι μαθητής της έκτης τάξης και αντιμετωπίζει προβλήματα με ένα συμμαθητή του, τον Δημήτρη. Η ιστορία δείχνει μερικές από τις επιλογές που έχουν τα δύο παιδιά για να διαχειριστούν τη μεταξύ τους σύγκρουση. Στο τέλος των περισσότερων σελίδων δίνεται σε κάθε ομάδα μαθητών η επιλογή για το τι πρόκειται να κάνει ο Μιχάλης.Θα καταφέρει ο Μιχάλης να κάνει την καλύτερη επιλογή; Τι συνέπειες θα έχουν οι επιλογές του στη σχολική του ζωή και στις σχέσεις του με τον Δημήτρη, τους συμμαθητές του, τη δασκάλα του και την οικογένειά του; Κάθε επιλογή σε πάει σε διαφορετική σελίδα. Η καθεμία από τις ομάδες μας, αφού πήρε και διάβασε τις σελίδες 1 και 2 με την αρχή της ιστορίας του Μιχάλη, αποφάσιζε ποια επιλογή ήταν καλύτερη για τον φίλο του και αφού αποφάσιζε πήγαινε και στην ανάλογη σελίδα.
Οι επιλογές των ομάδων μας:
M.I.P team: 1,2,3,5
Power team: 1,2,3,5
Cookies: 1,2,4,7,10,14,13,5
STEM team: 1,2,4,7,10,13,5
Dream team : 1,2,3,5
19/10/2023
Σήμερα παρουσιάσαμε τον εαυτό μας στους συνεργάτες μας στο έργο eTwinning που δημιουργήσαμε και συμμετέχουμε. Συστηθήκαμε και μιλήσαμε για τα ενδιαφέροντά μας, τι μας αρέσει, τι κάνουμε στον ελεύθερο χρόνο μας... ώστε να γνωριστούμε με τους συνεργάτες μας λίγο καλύτερα.
Για τις αναρτήσεις μας χρησιμοποιήσαμε τον ψηφιακό τοίχο digipad,
https://digipad.app/p/522202/cbf7745a3cd9f
Οι τοποθεσίες των σχολείων των συνεργατών μας
digipad OUR COUNTRIES
https://digipad.app/p/540334/61288812c3afa
2/11/2023
Σήμερα μαθαίνουμε πώς να είμαστε ασφαλείς ενώ πλοηγούμαστε και δουλεύουμε διαδικτυακά και πώς συμπεριφερόμαστε σωστά στο διαδίκτυο. Επίσης, μαθαίνουμε για τη σημασία της προστασίας της πνευματικής ιδιοκτησίας και πώς/πότε επιτρέπεται να χρησιμοποιούμε τη δουλειά κάποιου άλλου και εμείς.
kahoot game εδώ
COPYRIGHT ISSUES
quiz εδώ από copyrightschool.gr
9/11/2023
Σήμερα το μάθημα ήταν πολύ διαφορετικό από τα συνηθισμένα. Μια ομάδα μαθητών έμαθε να πλέκει κασκόλ με μοναδικό μέσον τα δάχτυλα και νήμα. Στο τέλος, τα παιδιά φόρεσαν τις δημιουργίες τους με μεγάλη χαρά και δικαιολογημένη περηφάνεια.
Μια άλλη ομάδα επέλεξε να παίξει ένα παιχνίδι kahoot σχετικό με την ασφάλεια και τους καλούς τρόπους συμπεριφοράς στο διαδίκτυο. Το βρήκαν πολύ διασκεδαστικό.
16/11/2023
Σήμερα διαβάσαμε τις πληροφορίες που έχουν συγκεντρώσει τα ίδια τα παιδιά, του σχολείου μας και των συνεργατών μας, για τις χώρες μας. Κάποια παιδιά έχουν φτιάξει παρουσιάσεις και παιχνίδια για τις χώρες αυτές, κάποια έχουν ζωγραφίσει σχετικές εικόνες όπως σημαίες και τοπία, και γενικά έχει συγκεντρωθεί ένα πλούσιο υλικό από τις έρευνες των ίδιων των παιδιών.
https://digipad.app/p/540334/61288812c3afa
3727
23/11/2023
Τα παιχνίδια kahoot είναι πολύ διασκεδαστικά εκτός από εκπαιδευτικά, γι΄αυτό λοιπόν παίξαμε σήμερα άλλο ένα σχετικό με την Κροατία αυτή τη φορά ώστε να μάθουμε περισσότερα για αυτή τη χώρα διασκεδάζοντας. Οι ερωτήσεις του κουίζ πάρθηκαν από τις πληροφορίες που συγκεντρώσαμε όλοι οι συνεργάτες για την Κροατία.
Σε αυτό το έγγραφο γράφουμε ερωτήσεις για να δημιουργήσουμε παιχνίδια και για τις υπόλοιπες χώρες.
Μια άλλη ομάδα παιδιών έμαθε να πλέκει.
30/11/2023
Σήμερα το μάθημα περιελάμβανε συζήτηση για την αναπηρία, με αφόρμηση σχετικό βίντεο.
7/12/2023
Το χριστουγεννιάτικο παζάρι μας στήθηκε σήμερα! Οι μαθητές πήραν τα πόστα τους ως πωλητές, ταμίες, manager, security... Οι πρώτοι πελάτες μας έκαναν ήδη τις αγορές τους.. Η χαρά μας είναι μεγάλη!
14/12/2023
Στο μάθημά μας σήμερα θα ασχοληθούμε με πολλά και διαφορετικά που πρέπει να γίνουν πριν τις διακοπές. Άλλοι θα γραψουν στο twinspace τα νέα του σχολείου μας σχετικά με το παζάρι και τις πρόσφατες επισκέψεις μας στο Ειδικό Σχολείο, άλλοι θα ασχοληθούν με τη δημιουργία λογοτύπου για το έργο μας και άλλοι θα βοηθήσουν να φτιάξουμε ένα βίντεο σχετικό με τους εορτασμούς των Χριστουγέννων και Πρωτοχρονιάς στην πόλη μας, βίντεο που θα μοιραστούμε με τους συνεργάτες μας για τα χρόνια πολλά.
11 & 18/1/2024
Στα δυο αυτά μαθήματά μας ασχοληθήκαμε με τον κανόνα του εσώρουχου, παρακολουθώντας και σχολιάζοντας το σχετικό animation. Περισσότερα εδώ
1/2/2024
Οι μαθητές σήμερα συνδέθηκαν στο twinspace του έργου, και εγραψαν στο φόρουμ πληροφορίες (στα Αγγλικά) σχετικά με τα αγαπημένα μας ελληνικά φαγητά ώστε να τα γνωρίσουν και οι συνεργάτες μας
8/2/2024
Η 6η Φεβρουαρίου ήταν φέτος Safer Internet Day, μια ημέρα αφιερωμένη στο ασφαλές διαδίκτυο για όλους.
Με τους συνεργάτες μας στο etwinning θα φτιάξουμε μια ψηφιακή συνεργατική ιστορία. Κάθε κεφάλαιο θα γραφτεί από διαφορετικό σχολείο και θα έχει σαν θέμα του τις εμπειρίες των παιδιών σε θέματα ασφαλούς διαδικτύου και ψηφιακού εκφοβισμού.
Θα αρχίσουμε την ιστορία εμείς. Σήμερα λοιπόν, σε ομάδες, συνεργαζόμαστε και σκεφτόμαστε τι θα περιλαμβάνει αυτη η ιστορία που θα ξεκινήσουμε... Τους ήρωες, τον τόπο και το χρόνο κλπ.
15/2/2024
Παρακολουθήσαμε βίντεο σχετικά με τον διαδικτυακό εκφοβισμό και συζητήσαμε σχετικά. Θα γράψουμε σε ομάδες μια ιστορία για το cyberbullying.
22/2/2024
Σήμερα διαβάζουμε τις ιστορίες που γράψαμε
1. Στην αρχή της σχολικής χρονιάς ένα παιδί που το έλεγαν Antonella ήρθε στο σχολείο ως καινούρια μαθήτρια. Η επίδοση της στην τάξη ήταν άριστη. Μερικοί συμμαθητές της, η Julia, η Alexa, η Mary και ο John, δεν ήταν τόσο καλοί όσο αυτή και προσπαθούσαν να την κάνουν να νιώσει άσχημα. Παρά τις προσπάθειές τους να την κάνουν να νιώσει κατώτερη δεν κατάφεραν τίποτα.
Μια μέρα, την ώρα της πληροφορικής, άρχισαν να της στέλνουν απειλητικά και εκφοβιστικά μηνύματα, δηλαδή της έκαναν cyberbullying. Η Antonella άρχισε να επηρεάζεται με αυτό και η επίδοσή της στην τάξη έπεσε. Αυτό συνεχίστηκε για λίγο ακόμα καιρό μέχρι που η δασκάλα της , όταν είδε τι συνέβη, πήγε και ρώτησε το κορίτσι.
Το κορίτσι αρνιόταν να απαντήσει στην κυρία ώσπου μια μέρα αποφάσισε να της το πει. Η εκπαιδευτικός της ενημέρωσε αμέσως τους φύλακες του διαδικτύου για να είναι προετοιμασμένοι για την επόμενη φορά.
Την επόμενη μέρα που είχαν ξανά πληροφορική, το παιδί δέχτηκε πάλι εκφοβιστικά μηνύματα, όμως αυτή τη φορά ήταν έτοιμη.
Η δασκάλα την πληροφορικής το κατάλαβε και ζήτησε εξηγήσεις από τα παιδιά. Τα παιδιά το παραδέχτηκαν και ζήτησαν συγνώμη από την Antonella και στο τέλος υποσχέθηκαν πως δε θα επαναληφθεί.
Και από τότε ήταν αγαπημένοι φίλοι.
2. Οι φύλακες του διαδικτύου είναι ο Jason, η Emma, ο Peter και η Jennifer. Η αποστολή τους είνα να σώσουν τον Steve. Ο Steve είναι ένα ευαίσθητο παιδί που είναι πολύ καλός στα βιντεοπαιχνίδια αλλά δεν είναι καλός στα μαθηματικά. Έτσι ο νταής της τάξης George άρχισε να του λέει να παίξουνε μαζί ένα βιντεοπαιχνίδι και ο Steve το δέχτηκε. Όταν πήγε σπίτι του, άρχισαν να παίζουνε. Κάποια στιγμή στο παιχνίδι ο George σκότωσε τον Steve και άρχισε να τον κοροϊδεύει άσχημα . Ο Steve στεναχωρήθηκε πολύ και άρχισε να κλαίει.
Την επόμενη μέρα ο George είπε σε όλα τα παιδιά της τάξης να κοροϊδέψουν τον Steve επειδή τον είχε σκοτώσει σε ένα παιχνίδι. Όμως, τα τέσσερα αυτά παιδιά αποφάσισαν να μην ακούσουν τον George και να βοηθήσουν τον Steve. Έτσι τα παιδιά συναντήθηκαν με τον Steve για να αποφασίσουν τι θα κάνουν. Ο Steve ήταν πολύ λυπημένος και τα παιδιά τον καθησύχασαν. Τα παιδιά αποφάσισαν να το πουν σε κάποιον ενήλικα και συγκεκριμένα στην κυρία Nancy. Η κυρία Nancy πήγε να μιλήσει στον George για το περιστατικό. Ο George στεναχωρήθηκε για το πώς ένιωθε ο Steve και υποσχέθηκε πως δε θα το ξανακάνει.
3. Ένα απόγευμα που η Elvira καθόταν στο σπίτι της με τους φίλους της, ανακάλυψε πως ένα άτομο με το όνομα Karol την ξεπερνούσε σε followers, likes και comments. Η Elvira αναστατώθηκε με αυτό που είδε και αποφάσισε να γράψει ένα κοροϊδευτικό comment στον Karol. Έτσι του έγραψε: “ Πόσο μεγάλο σόι έχεις και μόνο αυτοί σου κάνουν likes;” Αυτός προσβλήθηκε βλέποντάς το και απάντησε:” Ποιος είσαι εσύ; Με την αξία μου τα πήρα τα likes, δε στηρίχτηκα στην οικογένειά μου”. Αυτό επαναλαμβανόταν καθημερινά και τα μηνύματα γίνονταν ακόμη πιο απειλητικά και προσβλητικά, με αποτέλεσμα ο Karol να νιώθει μειονεκτικά και να φοβάται να μιλήσει σε κάποιον.
Την επόμενη μέρα στο σχολείο αποφάσισαν να μιλήσει ο Maillo στον Karol και να τον ενθαρρύνει ώστε να πει σε κάποιον το πρόβλημά του . Ο Karol ήταν διστακτικός, όμως όταν εκείνη την ημέρα έλαβε ένα μήνυμα από την Elvira που του ζητούσε χρήματα, αποφάσισε να μιλήσει στους γονείς του.
Οι γονείς του ανέλαβαν την ευθύνη και έκαναν μήνυση στην Elvira και τους φίλους της.
1. A beautiful quiet day in class, the teacher announced the children that they have a new student, Willy. Willy was 14 years old. He was very tall, he had orange hair and black glasses. Leo, an old student, sent him a message that said: You are a giraffe and you are useless. Willy was sad and he didn’t want to go to school. He decided to talk to his best friend George who was a secret Guardian of the Web. George wanted to do something but he didn’t know what. Finally, he addressed a platform about Willy’ s problem. They said Willy should talk to Leo. When Willy talked to Leo, Leo realised his mistake. In the end, he apologised.
2.
At the
beginning of the school year a child named Antonella came to school
as a new student. Her performance in class was excellent. Some of her
classmates, Julia, Alexa, Mary and John, were not as good as her and
tried to make her feel bad. Despite their efforts to make her feel
inferior, they did nothing.
One day, during IT time, they
started sending her threatening and intimidating messages, i.e. they
cyberbullied her. Antonella became affected by this and her
performance in class dropped. This continued for some time until her
teacher, seeing what happened, went and asked the girl.
The girl
refused to answer the teacher
until one day she decided to tell her. Her teacher immediately
informed the guardians of
the web
to be prepared for next time.
The next day they had IT, the
child received threatening messages again, but this time she was
ready.
The
IT teacher understood this and asked the children for an explanation.
The children admitted it and apologized to Antonella and in the end
promised that it would not happen again.
And they have been dear
friends ever since.
3.
The
Guardians of the Web
are Jason, Emma, Peter and Jennifer. Their mission was to save Steve.
Steve is a sensitive kid who is very good at video games but not good
at math. So the class bully George started asking him to play a video
game together and Steve agreed. When he went home, they
started playing. At some point in the game George killed Steve and
started taunting him badly. Steve was very upset and started to
cry.
The next day George told all the kids in the class to make
fun of Steve because he had killed him in a game. But these four kids
, the
Guardians of the Web, decided
not to listen to George and instead
to help
Steve. So the guys met with Steve to decide what to do. Steve was
very sad and the children comforted him. The children decided to tell
an adult, namely Mrs. Nancy. Mrs. Nancy went to talk to George about
the incident. George was upset about how Steve felt and promised he
wouldn't do it again.
4. The Guardians of the Web are four children: Ariadne, Jeanne, Victoria and Maillo. Their mission is to guard the internet.
One
afternoon, while
Elvira was sitting at home with her friends, she discovered that a
person named Karol was surpassing her in followers, likes and
comments. Elvira was upset by what she saw and decided to write a
mocking comment to Karol. So he wrote to him: "How big is your
family and only they give you likes?" He was offended on seeing
it and replied: “Who are you? I got the likes with my worth, I
didn't rely on my family". This was repeated every day and the
messages became even more threatening and abusive, making Karol feel
disadvantaged and afraid to talk to someone.
The next day at
school it was decided that Maillo should talk to Karol and encourage
him to tell someone about his problem. Karol was hesitant, but when
he received a message that day from Elvira asking him for money, he
decided to talk to his parents.
His parents took action
and sued Elvira and her friends.
5. Σε ένα σχολείο της Αθήνας είχε έρθει ένα παιδί ο Νίκος μέχρι που μια μέρα στην ώρα της πληροφορικής όπως έκανε την εργασία του ήρθε ένα προσβλητικό μήνυμα και συνέχιζαν να του έρχονται τέτοια μηνύματα. Στο διάλειμμα πήγε και κάθισε μόνος του. Το παιδί σιγά σιγά στενοχωριόταν . Μέχρι που μετά το μάθημα πληροφορικής πήγε και βρήκε τον καλύτερο του φίλο τον Αντώνη που ήταν φύλακας της τάξης. Ο Αντώνης βρήκε το παιδί που έστελνε τα μηνύματα και του πρότεινε να ζητήσει συγνώμη από τον Νίκο. Το παιδί του εξήγησε ότι δεν ήξερε ότι τα μηνύματα θα τον στεναχωρούσαν.
Καθώς το σχολείο τους ήταν ασφαλές από τον διαδικτυακό εκφοβισμό, αποφάσισαν να επεκτείνουν τη δράση τους σε ολόκληρη την περιοχή τους. Ήταν προετοιμασμένοι να αντιμετωπίσουν πιο σοβαρές ποσότητες διαδικτυακού εκφοβισμού. Ο Τζορτζ είχε μια ιδέα να προσθέσει έναν άλλο φ'υλακα για να διευκολύνει τις αποστολές. Η ιδέα άρεσε στη Βικτόρια και έτσι άνοιξαν τις οντισιόν για τον πέμπτο web guardian. Παιδιά σε όλη την Cyberlandia πλημμύρισαν στην ακρόαση για τον πέμπτο web φύλακα.
Μετά τις οντισιόν δεν μπόρεσαν να αποφασίσουν ανάμεσα στον Φίλιππο, τον Νικόλα και τον Λούκας. Ήταν όλοι εξίσου καλοί, οπότε αποφάσισαν να καλωσορίσουν δύο από αυτούς στην ομάδα και να απορρίψουν τον άλλο. Μετά από πολλή σκέψη πρόσθεσαν τον Νίκολας και τον Φίλιππο στην ομάδα.
Τώρα που τελείωσε η ακρόαση, οι διαδικτυακοί εκφοβιστές κρύφτηκαν καθώς ήξεραν ότι οι φύλακες έψαχναν για δουλειά. Οι Φύλακες του Διαδικτύου δεν ήταν εύκολο να ξεγελάσουν τους ανθρώπους, έτσι και αυτοί κρύφτηκαν και οι διαδικτυακοί εκφοβιστές νόμιζαν ότι είχαν φύγει. Αυτό λειτούργησε για κάποιο χρονικό διάστημα. Μια εβδομάδα αφότου λούφαξαν, οι διαδικτυακοί εκφοβιστές επέστρεψαν.
Το πρώτο dm που πήραν στη συνομιλία τους ήταν από ένα άτομο που ονομαζόταν Έμμα. Όταν τους προσέγγισε, ενημερώθηκαν από την Έμμα ότι ο Λούκας άρχισε τώρα τον διαδικτυακό εκφοβισμό και ήταν σοβαρά οδυνηρός. Αφού είπαν στην Έμμα να τον μπλοκάρει, ούτε μια μέρα αργότερα, πήραν ακόμα περισσότερα dms στη συνομιλία τους που μιλούσαν για τον Λούκας. Τώρα σοβαρεύτηκαν. Εντόπισαν τον Λούκας και του χτύπησαν την πόρτα. Ο Λούκας ήταν έκπληκτος που πήραν την κατάσταση τόσο σοβαρά. Αμέσως είπε ότι λυπάται και δεν θα το ξανακάνει. Όμως ο διαδικτυακός εκφοβισμός του δεν σταμάτησε και έπρεπε να τον πείσουν να αλλάξει.
Εμφανίστηκαν ξανά στην πόρτα του και είπε το ίδιο πράγμα, αλλά αυτή τη φορά οι Guardians δεν έφυγαν. Μετά από μια ολόκληρη ώρα τον έπεισαν να αλλάξει δείχνοντάς του τα πράγματα που μπορούσε να κάνει με το να είναι απλώς ευγενικός. Το θέμα ήταν, «Όσο μακριά κι αν πάτε, μπορείτε ακόμα να αλλάξετε προς το καλύτερο».
29/2/2024 &... /3/2024
Μαθαίνουμε τι είναι Πολιτιστική κληρονομιά μέσα από βίντεο, καταιγισμό ιδεών και συζήτηση.
Παγκόσμια πολιτιστική κληρονομιά UNESCO
Ο Εκπαιδευτικός Επιστημονικός και Πολιτιστικός Οργανισμός των Ηνωμένων Εθνών (UNESCO) επιζητεί να προωθήσει την αναγνώριση, προστασία και διατήρηση της πολιτιστικής και φυσικής κληρονομιάς, η οποία έχει σημαντική αξία για τον άνθρωπο. Ο όρος «Πολιτιστική Κληρονομιά» αναφέρεται σε μνημεία, ομάδες κτισμάτων και χώρων με ιστορική, αισθητική, αρχαιολογική, επιστημονική, εθνολογική ή ανθρωπολογική αξία.
Η Συνθήκη για την προστασία της Παγκόσμιας Πολιτιστικής και Φυσικής Κληρονομιάς υιοθετήθηκε από τη Γενική Συνέλευση της UNESCO στις 16 Νοεμβρίου 1972. Με την υπογραφή της, τα κράτη αναγνωρίζουν ότι οι χώροι που βρίσκονται στην εθνική επικράτειά τους και έχουν εγγραφεί στον Κατάλογο της Παγκόσμιας Κληρονομιάς, αποτελούν, με κάθε επιφύλαξη της εθνικής κυριαρχίας και των δικαιωμάτων ιδιοκτησίας, παγκόσμια κληρονομιά «για την προστασία της οποίας είναι υπεύθυνη η διεθνής κοινότητα, που πρέπει να εργαστεί ως σύνολο για αυτό τον σκοπό».
Η αποστολή της UNESCO είναι να ενθαρρύνει τα κράτη-μέλη να υπογράψουν τη Συνθήκη του 1972 για να εξασφαλίσουν την προστασία της πολιτιστικής και φυσικής κληρονομιάς τους αλλά και να δημιουργήσουν συστήματα ελέγχου που θα αναφέρουν σε τακτική βάση την κατάσταση στην οποία βρίσκονται οι χώροι παγκόσμιας κληρονομιάς στην επικράτειά τους. Επίσης, η UNESCO βοηθά τα κράτη να προστατεύσουν τους χώρους αυτούς παρέχοντας τεχνική βοήθεια, επαγγελματική εκπαίδευση καθώς και έκτακτη οικονομική βοήθεια σε χώρους που βρίσκονται σε άμεσο κίνδυνο. Μέσω του Διεθνούς Οργανισμού προωθείται η παρουσίαση σε παγκόσμιο επίπεδο της πολιτιστικής και φυσικής κληρονομιάς της ανθρωπότητας και ενθαρρύνεται η διεθνής συνεργασία για τη διαφύλαξη της.
Τα μνημεία που συγκαταλέγονται στον Κατάλογο της Παγκόσμιας Κληρονομιάς επιλέγονται και εγκρίνονται βάσει της αξίας τους ως τα καλύτερα παραδείγματα της δημιουργικής ευφυΐας του ανθρώπου. Αποτελούν τεκμήρια μιας σημαντικής ανταλλαγής ανθρώπινων αξιών και παρέχουν μια μοναδική ή τουλάχιστον εξαιρετική μαρτυρία μιας πολιτισμικής παράδοσης ή ενός πολιτισμού που ζει ακόμα ή έχει εξαφανισθεί. Είναι άμεσα συνδεδεμένα με σημαντικά στάδια της ανθρώπινης ιστορίας και για το λόγο αυτό έχουν εξέχουσα οικουμενική αξία και αποτελούν τμήμα της κοινής κληρονομιάς της ανθρωπότητας.
Χρήσιμα links για την πολιτιστική κληρονομιά μας
http://odysseus.culture.gr/h/2/gh20.jsp
28/3/2024
Σήμερα μιλήσαμε για την πολιτιστική κληρονομιά της πόλης μας και συγκεκριμένα για το κάστρο μας, τον ναό της Υπαπαντής, το εκκλησάκι των Αγίων Αποστόλων και το μοναστήρι των καλογραιών με τους αργαλειούς και τα μεταξωτά μαντίλια. Η πολιτιστική κληρονομιά της πόλης μας είναι μεγάλη, πλούσια και αξίζει να τη μελετήσουμε και κατανοήσουμε ώστε να τη διαφυλάξουμε όσο γίνεται καλύτερα.
Κάστρο Καλαμάτας πληροφορίες: 1 2 3 4
Αγιοι Απόστολοι πληροφορίες 1
https://learningapps.org/watch?v=pj2k6htg324
https://learningapps.org/display?v=pj2k6htg324
Our padlet on cultural heritage
ΧΡΗΣΙΜΑ LINKS
Το βιβλίο που ετοιμάσαμε για τις χώρες μας εδώ
Το συνεργατικό έγγραφο για να γράφουμε ερωτήσεις για τις χώρες και να φτιάξουμε νέο παιχνίδι kahoot εδώ
Pupil. Login esep here
8. Our students, during several lessons, learned through video, discussion, worksheets, etc. what cyberbullying is, how it is expressed, if it is a joke or not, if it is punished based on the legislation, what we must do to protect ourselves and what we must do if it has already happened to us. We also discussed the reasons why children do not want to talk about cyberbullying.
Students completed a questionnaire and α quiz about cyberbullying to see what they learned and remember what they may have forgotten.
OUR VIDEO ON CULTURAL HERITAGE
10. Τα αρωματικά φυτά και βότανα του Ταΰγετου, όπως η ρίγανη και το δεντρολίβανο, χρησιμοποιούνται στη μαγειρική και για ιατρικούς σκοπούς.
No comments:
Post a Comment